את המשוואה הידועה כולנו מכירים:
התייעלות וצמצמום בהוצאות מצד אחד והגדלת ההכנסות מהצד השני, יגדילו את שורת רווח.
השיעור הראשון בקורס לניהול.
נשמע פשוט, נכון?
סביר להניח שלפני פתיחת העסק השקעת זמן בישיבות עם היועץ העסקי שלך וחישבתם את העלויות הצפויות של המנות (Food Cost).
על מנת להציג בתכנית העסקית רווח תפעולי מרשים וסקסי, הכפלת את עלות המנות במקדם המקובל בשוק (פי 3, פי 4, פי 5- תלוי בסוג המסעדה) וכך קבעת את מחירי המנות בתפריט.
היית 100%, פעלת לפי ההמלצות, כמו שמקובל. כמו שעושים כולם.
הדפסת תפריט מעוצב ויפה, ואפילו יש מצב שאת המנה עם אחוז הרווח הגבוה ביותר הדפסת בפונט מודגש או בתוך מסגרת כי זה מוכר יותר. הגיוני סה"כ.
והעסק עובד ומרוויח סבבה, אז הכל בסדר.
מה אם נגיד לך שאפשר לעשות את זה אחרת?
מה אם נראה לך שבאמצעות תהליך ממוקד אפשר להגיע לשיפור מידי?
מה אם נוכיח לך שאפשר להגדיל את הרווח התפעולי שלך ביותר מ-15%?
אתה מסוגל להגיד לא להצעה כזאת?
ברור שלא!
נעים מאד, אנחנו MENU LOGIC ואנו מתמחים בניתוח נתוני העסק (Food Cost, נתוני מכר, פרמטרים תפעוליים) ויצירת תפריט שעובד בשבילך ומרוויח יותר!
בשנים האחרונות פיתחנו כלי ייחודי, ®MENULING, הנשען על ידע מתחומי הכלכלה ההתנהגותית וניסיון עשיר בעולמות הייעוץ לעסקי מזון.
אנו יוצרים עבור לקוחותינו תפריט חכם, המהווה כלי מכירתי מדויק ויעיל.
מתחילים מהבסיס- נתונים!
כדי להניע את התהליך נבקש קובץ FOOD COST עדכני, תפריט, מחירי מכירה ונתוני מכר עדכניים (אם אין ברשותכם קובץ FOOD COST מדויק ומעודכן, נוכל לעשות זאת עבורכם).
אנו נבצע ניתוח נתונים מעמיק תוך התייחסות לפרמטרים תפעוליים ושיווקיים, ונציג לכם המלצות ראשוניות:
נבצע ביקורת נתונים בסוף השבוע הראשון, בסוף החודש הראשון, השני והשלישי, ובעקבותיה נמליץ לכם על שינויים והתאמות נדרשות על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל של התהליך.
בסיום, אתם תמשיכו לספור את הכסף כל הדרך לבנק ואנחנו ניפרד מכם לשלום.
נוכל להיפגש שוב כשתרצו לעדכן את התפריט, או סתם כי תתגעגעו (:
רוצים לשמוע עוד?
לקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.
כל הזכויות שמורות